Followers

Wednesday, July 29, 2009

:::Abah belanje mkn:::


Wahh lame gler aku xdpt nk hupdate blogger ni..dh naik besawang..mlm ni sementare hero2 aku dh tdo tu aku nk bls dendam post en3 ni..kes kali ni aku nk citer psl abh aku blanje mkn beb..port biase la febret abh aku kat kat Restoren Pelangi..time ni aku lom meletop lg..apelagi balun smpi maut la..huhuhu

Tp xbest gak sbb hubby aku xde..kan die kene g kursus kat ipoh..so xdpt la b mkn free..bkn pe hubby aku ni paling suke dpt mkn free..huhuhu..sori kutuk b tp kenyataan kan????

ade bkn main sonoq lg dpt g mkn kat luar..bkn pe rmi pak sedarenye yg dok melayan..kalo harap aku nk kejor die mau beranak aku kat situ..huhuhu..

mkn mlm tu best gler..menu cam biase la nasik putih, tomyam campur,kailan ikan masin,telor dadar,daging msk merah n sambal belacan..bkn pe sedap tol la diorg msk..blh bg 5 bintang..hehehe

sori la xdpt nk jamu mate korg ngn lauk pauk yg sedap2 tu sbbnye dh slamat kene balun..xsempat aku nk snap..mcm pirana aku tgk..hehehe

No comments:

Post a Comment