Followers

Monday, December 28, 2009

Amyn 5th Birthday Bash Party


Selepas aku bertungkus-lumus for house warming n en.adam party..next week tu pn jadual still padat..my new neighbour wedding,amyn bezday,my cousin wedding..huish mmg mc msk la coz dok mkn kenduri je kan..

Agenda mule2 ialah ke umah jiran sebelah..lom totally move lg tp wat wedding ceremony kat sini..meriah la umah aku gak..hehehe..mkn superb sdp..lg la perot mama mmg tgh lapar..tema kaler coklat..nice la..

Pastu kami terus gerak ke Putrajaya..smpi sane dh lmbt gak pengantin tgh mkn..dpt gak la jmpe nenek..coz time aku kenduri aritu xdpt nk lyn nenek..comey sgt kak sepupu aku tu..tema kaler silver..wah nmpknye kaler melinium dh kuar blk..hehehe

Pas je kenduri kami gerak blk..mule nk g ambk adk ipar n sepupu tp dorg kat serdang plak..en.hubby mrh la gak..lg2 die tgh dmm..so en.hubby soh blk sndr..sian diorg..tulah dh jnji ngn org sape soh g jenjalan plak..kan dh kene tggl..tp dlm xlrt tu kami sggh puchong jap beli lampu pgr..pastu en.hubby nk kotakan jnji beli almari en.adam..g la meronda smpi ke kg.subang..last2 dpt gak yg harga berpatutan n berkenan di hati..hehe

Malam tu mama dh skt belakang..mayb tergeliat dlm kete mase nk bg en.adam mnm..so kire injured la..ade ke patut en.hubby pggl mama gajah..sbb bile nk pusing kene pusing ngn bdn2 skali..mentang2 la bini die gemok smpi ati pggl gajah kan..kan..kan..huhuhuhu..

Agenda ari mggu plak..jiran aku ade wat house warming tp aku xdpt nk g sbb my back is killing me..so wakil en.hubby je lah..en.adam nk ikut tp tetido plak..so kene tggl...hehe..time tu umah pn tgh tunggang langgang sbb dok deco bilik adam n kemas stor..dh settle kat umah..kami pn besiap utk g bezday bash amyn a.k.a my sis son..kejap je dh 5thn dh amyn..mama rase amyn mcm bb je..lg la dh jarang jmpe skang ni..skali jmpe dh bujang an terune aku yg sorg ni..sori xdpt bg proper adiah..bidan terjun..hehehe..insyaallah ade rezeki mama beli yg lain ye syg..apepun really have fun tie party tu..best sgt dpt bergosip wif my sis..coz bkn slalo jmpe..really miss our time 2gather..

so tamat la agenda utk mggu tu..byk lg agenda yg nk ku update tp xsempat..so next time la ek'..ok nk chow dulu..dadadadada

No comments:

Post a Comment