Followers

Sunday, April 18, 2010

Cik Canon buah hati ku

Semangat ku karang en3 pepagi bute ni...en.hubby dok la melayan bola..ku????huh dh lame minat pd bola pupus...arini ati ku berbunge2 mcm ade taman je..hehehe..nk tau nape???1st en.modem dh chat coz td en.hubby g bwk jumpe doc..hehehe...n yg paling buat aku hepi ialah....................................
one of my wishlist dh pun tecapai....en.nikon dh pn en.hubby tukar ngn cik canon EOS500...idaman hati nikon D90 tp mcm la pro photoG nk pki camera canggih cengitu...setelah diteliti n diseledik oleh en.hubby...akhirnye cik canon EOS500 jd pilihan hati...lebih rigan n senang nk bwk..n sesuai utk amatur mcm aku ni ha...saya kan bdk br belajar..hehehe

Nk tau semalam en.hubby ckp ade kelas ganti..tp ntah kenape ati aku ni mcm curige je..padahal bkn xpenah en.hubby ade kelas ari sabtu or ahad..tp utk kali ni ati aku mcm len mcm..tp aku ikutk' jelah....aku tnye kelas kol bape?kol 10pg kate die...tp pg tu dh dkt kol 11 xgerak lg g UiTM...aku pn mcm pelik...ati dh len mcm sgt2...xbaikk' curige ngn suami sndr..tp kalo korg nk tau naluri aku ni dasat...jgn la nk simpan rahsie ngn aku..lmbt laun aku akn dpt tau jgk...itulah diri aku..seorg yg sgt pndi korek rahsie n simpan rahsie..hehehe..aku tnye lg kelas smpi kol bape?tp en.hubby xbg time yg tepat..slalo die akn ckp kol bape kelas abis..sepanjang ari ati aku betanye2...at last aku just berdoa "Ya Allah Kau berilah petunjuk pd ku"aminn..

Tekaan ku mmg benar2 belaka....rupe2nye en.hubby g dating ngn cik canon...huhuhu..xde kelas tp g carik camera br...dr shah alam,PJ n KL....naluri aku betul just en.hubby xde kelas tp die xbuat jht hokeyy...aku mmg kenal siapa suami ku...even lebih kurg 4thn kami kenal..empoh tu dh cukup utk aku kenal die...n yg penting aku percaye die sepenuh hati ku...

Akhirnye Cik Canon EOS500 milik kami sekeluarge..mayb hanye camera biase bg org len tp sdh cukup utk aku bersyukur dgn rezeki Allah beri ini..semoge setiap detik kami dpt dirakam n menjdi kenangan terindah utk kami..aminn

2 comments:

  1. phewiitt... dah ada cik canon.. mantopp..

    ReplyDelete
  2. hehe...doa ku dh makbul..nk mintak kt en.hubby cam mhl sgt..xde ujan xde ribut smpi je kat umh...

    ReplyDelete