Followers

Thursday, September 17, 2009

Balik kg Oh oH Oh BaliK Kg!!!!

Selamat Hari Raye..selamat hari raye..lalalalalala..excited plak aku nk raye..ye ke?sedih n sayu aku tu xilang lg..alhamdulillah bju ank2,aku n hubby dh settle shopping..psttt..thn ni hubby blanje aku bju raye byk....hohoho..tq so much b..ilebiuuuu somuch...die cian kot kat aku sbb skang dh jarang sgt shopping..kalo shopping pn beli utk ank2..diri sndr tolak tepi dl..huhuhu..or mayb sbb aku slalo komplen asik pki bju mawi je kot..camni ayt aku "b..ayg dh xde bju nk pki..asik2 bju mawi..asik2 bju mawi..nt ekin pn jeles tgk ayg asik pki bju laki die"..hahaha..actually bju mawi tu en.hubby dpt free time keje jd. eng. kat M-Mobile dl..aku ni mmg la bkn peminat mawi tp dek bju tu sdp dipaki tulah yg aku asik lasah je..hahaha..hish melalut plak aku..ni nk citer sebenarnye jap lg aku dh nk grk blk kg..mcm la jauh benor...tp tetap aku blk kg kan..kan..kan..lame la aku cuti dr b'blogging ni..en.hubby cuti semggu..so blh la beraye sakan..tp kalo en.hubby kene g Sabah pas raye ni aku leh la smbg cuti dok kg lg..hihihi..syoknye raye..leh la aku g raye umah kengkawan..
(nota perut:mau naik blk bdn aku pas raye ni..tttttiiiidddaaaaakkkkk!!!!!!!!)

2 comments: