Followers

Friday, September 4, 2009

"My Glamour Picture Contest"

hahahaha contest dan contest lg..byk tol la mmbr2 blogger yg anjurkan contest skang ni..makcik ni plak x reti anjur contest..tapiiiii join contest t'sgt la rajin walaupun xpenah menang..huhuhuhu..sila ambik simpati ye pihak penganjur..hahahaha..just kidding..ok contest kali ini ialah "My Glamour Picture Contest" yang dianjurkan oleh mmbr baru ku..iaitu Masz..

contest ini terbuka kepada semua blogger, tak kira bangsa, tak kira agama dan tak kira status. yang dah kawen ker, single ke or divorced ke or sesiapa saja yang rasa dier ader gambar yang glamour boleh join contest ni.
so pd mmbr2 blogger yg t'jmpe,t'singgah n t'ingin nk join jgn malu2 klik je kat SINI..
.
Tapi contest ini still ader syarat and syarat2 nyer ialah:
.







Syarat-syarat


1. Terbuka kepada semua blogger
.
2. Anda diwajibkan menjadi Follower blog http://cincinmasmerah.blogspot.com/serta add link blog ini dalam blog list anda DONE
.
3. Sila pastikan gambar (banner) di atas di sidebar blog anda and banner tersebut mestilah link kepada entry contest ini, gune link ni:
http://cincinmasmerah.blogspot.com/2009/08/my-glamour-picture-contest.html
DONE
.
4. anda bleh buat entry "My Glamour Picture Contest" dengan memuatkan sekeping gambar anda yang paling glamour, nama anda dan ceritakan serba sedikit kenapa anda merasakan gambar anda itu glamour.


.NAMA : SITI NATTRAH BINTI ALIAS
A.K.A
natt 'd' oneNonly

kali ni aku mempertaruhkan potrait aku ngn perot moncit..hehehe...mcm yg aku penah bgtau dl simptom mak buyung aku time peknen kali k'2 ni ialah giler posing..suke sgt ambk gambo ala2 model gitu..huhu..kire pasan tantek la time ni..time tu jelah..skang dh sedar diri blk..huhuhu..pic ni dirakam time aku peknen en.aqil almost 7mos..lokasi shooting is kat Bukit Cerakah aka blakang umah aku..hehehe...time ni aku dok merakam maternity potraits..giler aku pujuk en.hubby soh jd photoG aku..so ngn hati yg agk2 rela x rela die menyerah diri gak..so ape macam tuan hakim???ada galmer ka????nk kate glamer sgt tu xde la..tapii time ni aku rase donia ini macam ana yg punya!!!!!hehehe..

so akhir kata dari ku..doa2 la kali ni ade luck..mane tau org kate rezeki ank kan..kan..kan..kalo xmenang pn xpe aku hanye ingin menambah kenalan n memeriahkan suasane contest je..


5. Pastikan di dalam entry anda ada dinyatakan link2 tersebut (no link back will be disqualified):
link blog ini: http://cincinmasmerah.blogspot.com/
link contest ini: http://cincinmasmerah.blogspot.com/2009/08/my-glamour-picture-contest.html
.
6. Setelah siap entry tersebut, sila tinggalkan URL-link-contest-anda di ruangan comment pada entry ini sebagai tanda pengesahan anda menyertai contest ini.
.
7. Pemenang akan dipilih oleh juri profesional (penganjur yang pilih) berdasarkan photo anda yang paling glamour.
.
8. Contest ini bermula 22hb Ogos 2009 sehingga 30hb September 2009. lama skit coz nak bagi peluang anda semua upload gambar glamour masa raya nanti..hehehhe

2 comments:

  1. wahhh masa membuyung ni masa glamour semua org akan pandang..neway i dah view yer n good luck

    ReplyDelete
  2. hehehe coz time ni rase cantek je even ngn perot moncit..tq pihak penganjur..free singgah2 le lg..

    ReplyDelete