Followers

Wednesday, October 14, 2009

***Home Sweet Home***

Justify Full
Alhamdulillah akhirnye aku n family akn berpindah ke teratak impian kami..seminggu sebelum puasa aritu br dpt kunci umah..ingt dpt beraya di umah baru tp xdpt jgk..dlm bulan puasa tu jgk en.hubby urus utk wat grill umah n table top kat dapur..ingt nk wat kitchen kabinet tp bajet lari sbb dh dkt raya...tp aku tetap bersyukur yg kami dh ade umah sendiri..dgn keadaan umah yg cukup2 selesa utk kami empat beranak..ade laman utk ank2 aku bermain..ade bilik utk diorg mengembangkan minda..xde la ank2 aku batak tanah mcm skang ni..mane xnye umah atas angin..hehehe

meh aku citer serba sedikit tentang keadaan umah aku..ade 4 bilik..1 kat bwh n 3 kat ats..setiap bilik ade bilik air sendiri..ruang tamu yg beso skali ngn ruang mkn..kat atas ade family hall..laman yg boleh memuatkan 2 kereta..backyard xbrape besar ade wet kitchen yg terbuka n sedikit ruang bertanah..blh la aku tanam cili ke..serai ke..senang ckit nk msk..xyah n beli..jimat duit..hehehe

Insyaallah 17hb Oktober ni aku akan pndh..lg brape hari je lg..skang ni pn aku tgh giat bekemas n packing brg2..bile kumpul2 byk gak brg aku ni..ntah muat ntah idak la lori tu sok..ari jumaat ni rmi la kat umah aku..adik badik en.hubby dtg nk tlg kami pndh..adik badik aku dtg esknye..mane la ke muat umah kalo dh rermi nnt..

Apepun doakan la semua bejalan lancar..semoge kehidupan ku lebih ceria di teratak impian kami nnt..aminnnnn

4 comments:

  1. wahhh... cantik umah u.. nampak luas.. nanti progres renovation tunjuklah.. leh kongsi-kongsi..

    ReplyDelete
  2. K.NAZ :dh 3thn kawen br merase umah sndr kak..ade rezeki k.naz nnt tu..

    K.INA :tq kak..luas gak la..xde renovate ape pun..nnt nat hupdate yg latest k..

    IZA :tq iza..nnt meh la jmpt dtg umah tau..

    ReplyDelete