Followers

Friday, October 16, 2009

::: Selamat Tinggal Dunia Kecil Ku :::

Assalammualaikum...

Betul kate org tua2..dari mata turun ke hati lah cinta itu wujud..walaupun aku br ke menjadi ahli keluarge blogger tp cinta ku rasenye dh pn setinggi langit...disini ku pupuk kasih dgn cerite2 n keletah2 si kecil ku..bertemu sahabat walau hanya di alam maya...berkongsi suka duka..pahit manis kami membesarkan ank2 kecil kami..disini juga ku curahkan segala isi hati ku yg xmungkin aku dpt luahkan secara lisan..disini la segala bermula..

RINDU..
esok aku akn berpindah..disana dunia kecil ini tiada..terpaksa la ku tinggalkan segalanya disini..duniaku,sahabat ku,cerita ku dan segalanya..rindu ini telah pn bermula walau belum ku tinggalkan semuanya...

Sahabat2 ku..
walaupun aku akan menghilangkan diri utk jangka masa yg aku sndr xtahu..sudilah kiranya kalian mengingati ku sebagai sahabat..seorang sahabat yg pernah bertukar cerita,pendapat,pengalaman dan ilmu..

Akhir skali..ingatilah ku yg pernah menjadi sebahagian drpd keluarga ini...
Sehingga berjumpa lagi...

Nota bibir : doakan aku dpt goda en.hubby utk maxis broadband b4 line stimix msk thn dpn..aminnn
pada sesapa yg masih sudi utk berhubung dgn ku blh la sms no HP kalian ke no HP ku 019-2245060..aku begitu mengharap sekali..

3 comments:

  1. kak lina : insyaallah kak smpi kami nnt..mmg sedih sgt xde tenet kt umah..

    atul : huhuhu sedey kan..insyaalah thn depan br ade..

    ReplyDelete